dinsdag 13 oktober 2009

Viva


Ik heb al een tijdje niks ge upload op mn blog. . Ik was erg druk bezig en dat is er een beetje bij ingeschoten. . maar hier een up date van wat ik de afgelopen week heb gedaan. . Waar ik het zo druk mee had was een deadline opdracht voor tijdschrift Viva!! Vorige week dinsdag kreeg ik het bericht, donderdag moesten de schetsen af en gister moest ik alles helemaal klaar inleveren! het was echt een leuke en leerzame ervaring. En ik ben erg benieuwd hoe alles er straks gedrukt en wel uit ziet. . .Ook heb ik mn portfolio klaar gemaakt voor morgen, dan is er een Blend portfolio review avond in Amsterdam in de Westergasfabriek. Gister ben ik ook naar school geweest en heb ik info gehad over het beeld festival 30 3n 31 okt. Waar ik als vrijwilliger ga helpen. goed van af nu ga ik weer regelmatiger dit blog bij houden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten